top of page

FAQ

  • Odkud pochází naše suroviny?
    Naší snahou je používat co nejvíce složek i obalů pocházejících z České republiky. Nicméně rostlinné oleje či určité rostlinné extrakty mezi ně bohužel zařadit nemůžeme, protože námi vybrané rostliny potřebují jiné podnebí, než se nachází v naší republice. Anti-Irritant Complex je dovážen ze Švýcarska. DIAM Oléoactif®, Acnilys® a MiniporylTM jsou dováženy z Francie.
  • Je naše kosmetika toxická?
    Ne.
  • Jsou naše produkty bezlepkové?
    Ano
  • Jsou naše produkty bez parfemace?
    Ano, protože funkční kosmetika nemá obsahovat parfemační složky, aby nekazila vůni vámi vybrané voňavky či parfému. Navíc právě parfemační ingredience jsou nejčastějšími kožními alergeny.
  • Mohu použít vaše produkty, pokud mám citlivou pleť? Jsou hypoalergenní?
    Určitě, protože jsme nepoužili při výrobě našich produktů žádné agresivní aktivní složky či parfemační látky, které mohou způsobit podráždění lidské pokožky. Všechny naše produkty byly speciálně navrženy právě pro citlivou pokožku a jsou dostatečně jemné, aby je snášely i ty nejcitlivější typy pleti. V neposlední řadě všechny naše produkty byly dermatologicky testovány na citlivou aknózní pleť.
  • Jsou vaše produkty nekomedogenní?
    Všechny naše produkty byly vyvíjeny a testovány s použitím nekomedogenních kritérií, aby se zabránilo tvorbě komedonů. Nekomedogenní znamená neucpávající póry.
  • Jakou texturu mají vaše produkty?
    Velmi lehkou. Naše produkty jsou nekomedogenní, velmi rychle se vstřebávají a jsou kompatibilní s make-upem či SPF produkty.
  • Jaká je trvanlivost našich výrobků?
    Při správném skladování deklarujeme životnost našich výrobků po dobu dvou let. Pro prodloužení životnosti našich produktů používáme obaly, které využívají tzv. airless techniku (techniku bez přístupu vzduchu).
  • Mohu recyklovat všechny vaše obaly?
    Určitě, jako primární obaly pro naše produkty jsme vybrali lehké plastové obaly. Proč zrovna plast? Dle vědecké studie se ukázalo, že plast (výroba, transport …) jako primární obal je ekologičtější obal, než je sklo.  Sekundární obal a poštovní obal jsou z papíru.
  • Jsou vaše produkty přírodní?
    Ano. Používáme aktivní bylinné složky.
  • Jsou vaše produkty veganské?
    Ano. Používáme aktivní bylinné ingredience.
  • Testujete na zvířatech?
    Naše produkty nejsou a nikdy nebudou testovány na zvířatech. Naši dodavatelé jednotlivých surovin nám garantují, že také netestují na zvířatech.
  • Používáte parabeny?
    Ne.
  • Jak vybíráte ingredience?
    Využíváme své znalosti z oblasti medicinální chemie pro výběr těch nejlepších aktivních přísad, mj. aby byly stabilní v oblasti použitého pH a aby množství daných ingrediencí nezpůsobovala nechtěné vedlejší účinky (např. podráždění pleti). Dále si uvědomujeme, že kosmetika je rychle se vyvíjející obor, a proto se neustále vzděláváme za použití prestižních vědeckých odborných článků.
  • Kde se vyrábí naše produkty?
    Naše produkty vyvíjíme a vyrábíme v České republice.
  • Mohu použít vaše produkty na obličej, záda či hruď?
    Ano, pouze dávejte pozor, abyste nezanesli produkty do očí.
  • Jak často bych měl/měla používat vaše produkty?
    Každý produkt nejlépe 2x denně, ráno a večer. Doporučujeme pro ještě lepší a rychlejší efekt kombinovat naše produkty. Nejdříve na citlivé červené místo použijte sérum proti akné a následně po 1 - 2 minutách krém.
  • Proč jsou naše produkty dražší než běžná spotřební anti-akné kosmetika?
    Rozhodli jsme se při vývoji našich produktů, že náklady na výrobu pro nás zdaleka nejsou na prvním místě. Používáme pouze nejlepší přírodní suroviny, které jsou velmi často patentované, a dávkujeme je do produktů v takové koncentraci (množství), která má prokazatelný efekt, a ne pouze proto, abychom dané látky mohli napsat na etiketu v seznamu složek (INCI složení) a používat je jako marketingovou „bombu“.
  • Co nás a naše produkty dělá výjimečné?
    Jsme mladá česká značka založená medicinálním chemikem, která používá POUZE aktivní, vědecky podložené ingredience k řešení akné kožních „problémů“. Kromě toho klademe velký důraz na udržitelnost a ekologii na všech úrovních výroby. Všechny naše produkty jsou zabaleny ve stylovém balení. Naší vizí je vytvářet produkty pro všechny možné kožní problémy pomocí pouze vědecky podložených látek inspirovaných přírodou, které skutečně fungují, a přitom se soustředíme na vytváření udržitelné, mladé a stylové značky. Dále se snažíme mladou veřejnost vzdělávat v problémech s jejich pletí. To nás dělá jedinečnými.
  • Jsme udržitelná značka?
    Snažíme se co nejvíce minimalizovat odpad a pro naše primární, sekundární a zasílací obaly používáme 100% recyklovatelné materiály.   Nabízíme i velké kolekce s cenovým zvýhodněním, protože je to šetrnější k životnímu prostředí než samostatné produkty, které rychleji docházejí, způsobují více odpadu díky vysoké frekvenci objednávek a tím také vyšší emise CO2 s každou další zásilkou.   Pokud jde o vztahy s influencery, tiskem, vzorky zašleme až poté, co bloger/novinář vznese konkrétní požadavky. Takže nedochází k zasílání zbytečných propagačních rozesílek a k plýtvání produktem.
  • Je Radomír Jůza dermatolog?
    Ne, Radek je vědec v oblasti medicinální chemie. Jako druhý člověk v historii Univerzity Karlovy získal magisterský titul v oboru Medicinální chemii a následně začal studovat doktorandské studium v oblasti Aplikovaná biologie a ekologie, při kterém využil své znalosti z magisterského studia pro výzkum a syntézu nových potenciálních léčiv proti schizofrenii a dále si rozšířil znalosti v oboru ekologie a životního prostředí. Získané vědomosti vložil do založení kosmetických produktů proti akné, což je jedno z nejčastějších kožních onemocnění a dále svoji energii do vzdělávání mladé populace ohledně této nemoci.
  • Proč můj produkt ještě nedorazil?
    Velmi se omlouváme za zpožděné dodání. Pošlete nám prosím své jméno nebo číslo objednávky na team@juzika.cz a my se vám co nejdříve ozveme.
  • Jak dlouho trvá doručení zboží?
    1-3 pracovní dny. Pro doručení produktů využíváme společnost Zásilkovna.
  • Kolik stojí poštovné?
    Ceník dopravy pro ČR: ​​ Cena dopravy na výdejní místo: 69 Kč Cena dopravy na výdejní místo na dobírku: 99 Kč Cena dopravy na adresu: 89 Kč Cena dopravy na adresu na dobírku: 119 Kč ​ U objednávek nad 2 000 Kč (včetně) je doprava ZDARMA. Ceník dopravy pro SK: ​​ Cena dopravy na výdejní místo: 79 Kč Cena dopravy na výdejní místo na dobírku: 109 Kč Cena dopravy na adresu: 119 Kč Cena dopravy na adresu na dobírku: 139 Kč ​ U objednávek nad 2 000 Kč (včetně) je doprava ZDARMA.
  • Kam všude doručujeme?
    Produkty doručujeme po ČR a SK.
  • Je nakupování na juzika.cz bezpečné?
    Platba probíhá přes platební bránu GoPay.  Platba přes tuto platební bránu je bezpečná a rychlá. Údaje ke své platební kartě zadáváte přes zabezpečenou webovou stránku GP Webpay. My údaje ke kartě neznáme, ani neukládáme. Obdržíme jen potvrzení o úspěšně provedené transakci.
  • Jaké způsoby platby přijímáte?
    Online platební kartou: Přijímáme internetové platby kartami Visa a MasterCard.  Na dobírku: Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo ve výdejním místě. Běžným bankovním převodem: Tato možnost je možná pouze po předchozí domluvě na e-mailu team@juzika.cz. Naše číslo účtu: 2402256411/2010 (Raiffeisenbank). Do poznámky je nutné uvést své jméno a příjmení. Objednávka bude odeslána po obdržení platby na účet.
  • Co mám dělat, když moje objednávka chybí nebo je něco špatně?
    Pošlete prosím e-mail na team@juzika.cz s číslem vaší objednávky a my se vám co nejdříve ozveme zpět.
  • Mohu svou objednávku upravit nebo zrušit?
    Objednávky odeslané na juzika.cz se zpracovávají a expedují velmi rychle. Uděláme, co bude v našich silách, abychom upravili existující objednávku, pokud nám pošlete e-mail na team@juzika.cz, ale neposkytujeme žádnou záruku, že vaše objednávka bude zrušena nebo upravena. Omlouváme se za případné nepříjemnosti.
  • Nepřišel vám slevový kód na 10% slevu na vaši první objednávku?
    Zkontrolujte prosím vás všechny složky ve vašem emailu, včetně hromadných zpráv či spamu. Pokud ani zde váš slevový kód nenajdete, napište nám na team@juzika.cz.
  • Potřebuji vytvořit účet Juzika?
    Ne, pro nákup na našem webu si nemusíte vytvářet účet. Po úspěšném zadání objednávky stále obdržíte potvrzení objednávky. Nicméně jakmile si vytvoříte účet, nakupování u nás bude ještě jednodušší. Můžete si: Uložit si své údaje pro rychlejší placení Uložit doručovací adresy Prohlédnout si všechny předchozí objednávky ze svého účtu Vytvořit si wishlist
  • Jak si mohu vytvořit účet Juzika?
    Účet si můžete vytvořit kliknutím na ikonu Přihlásit se na našem webu www.juzika.cz na hlavní stránce.
  • Proč se nemohu přihlásit do svého účtu?
    Pokud máte potíže s přihlášením, zkontrolujte, zda používáte stejnou e-mailovou adresu a heslo, které jste použili při registraci u nás. Naše hesla rozlišují velká a malá písmena, takže zkontrolujte, zda jste omylem nenechali zapnutý Caps Lock. Pokud zapomenete své heslo, můžete ho resetovat kliknutím na odkaz zapomenuté heslo na přihlašovací stránce. Na e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali, bude zaslán e-mail obsahující odkaz pro vytvoření nového hesla. Zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty. Pokud jste toto neobdrželi, kontaktujte prosím naše zákaznické služby prostřednictvím online formuláře zde.
bottom of page